Σε ορισμένες χώρες, η Visa ενισχύει τα δεδομένα συναλλαγών καρτών και τα χρησιμοποιεί για τη δημιουργία ανωνυμοποιημένων και συγκεντρωτικών αναφορών καταναλωτών και μάρκετινγκ και άλλων προϊόντων δεδομένων, που επιτρέπουν στις εταιρείες να βελτιώσουν τις προσπάθειές τους στο μάρκετινγκ. Αυτές οι λύσεις βοηθούν τις εταιρείες να εντοπίζουν τους καταναλωτές που μπορούν να στοχεύσουν. Για παράδειγμα, μια αναφορά μάρκετινγκ μπορεί να δείξει ότι οι καταναλωτές σε έναν ταχυδρομικό κώδικα τείνουν να ξοδεύουν περισσότερα σε καταστήματα ανταλλακτικών αυτοκινήτων από τους καταναλωτές σε άλλους ταχυδρομικούς κώδικες. Αυτά τα προϊόντα βοηθούν επίσης τις εταιρείες να καθορίσουν την αποτελεσματικότητα των εκστρατειών μάρκετινγκ.
Οι λύσεις μάρκετινγκ της Visa δεν περιέχουν καμία Προσωπική Πληροφορία, αλλά επιτρέπουν στις εταιρείες να βελτιώνουν τα δικά τους αρχεία καταναλωτών με πληροφορίες για τη στήριξη στοχευμένου μάρκετινγκ
Εάν δεν θέλετε να χρησιμοποιούμε τα δεδομένα συναλλαγών καρτών σας σε λύσεις μάρκετινγκ της Visa, κάντε κλικ εδώ για να μάθετε πώς μπορείτε να εξαιρεθείτε.