Εάν η χώρα/περιοχή στην οποία βρίσκεστε δεν περιλαμβάνεται στη λίστα ή εάν αντιμετωπίζετε δυσκολίες με τη χρήση οποιουδήποτε από τους αριθμούς χωρίς χρέωση, καλέστε την εξυπηρέτηση στο +1-303-967-1096. (Οι κλήσεις στην εξυπηρέτηση πραγματοποιούνται με χρήση του τοπικού χειριστή.)
Επικοινωνήστε με τη Visa
Καλέστε μας
Καλέστε έναν από τους αριθμούς χωρίς χρέωση για να συνδεθείτε με έναν εκπρόσωπο της Visa.
Δεν βρήκατε αυτό που ψάχνατε ή χρειάζεστε βοήθεια για να αναφέρετε απώλεια κάρτας; Επικοινωνήστε μαζί μας κάνοντας κλικ εδώ ή, στείλτε μας ένα email, ή κάντε κλικ εδώγια να δείτε την λίστα αριθμών χωρίς χρέωση αν επιθυμείτε να καλέσετε το Κέντρο Βοήθειας Πελατών.
Εάν έχετε χάσει την κάρτα σας, καλέστε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών χρησιμοποιώντας έναν από τους αριθμούς χωρίς χρέωση. Εάν βρίσκεστε στις Ηνωμένες Πολιτείες, καλέστε (800) 847-2911.
Πρόσθετη υποστήριξη
Κέντρο υποστήριξης καταναλωτών
Για συχνές ερωτήσεις και ανησυχίες σχετικά με την προσωπική σας κάρτα Visa, επισκεφθείτε το κέντρο υποστήριξης.
Συχνές ερωτήσεις
Ο λογαριασμός της Visa κάρτας σας
-
-
Επικοινωνήστε με τον εκδότη της κάρτας πληρωμής σας Visa για πληροφορίες σχετικά με τον λογαριασμό σας ή τα δεδομένα συναλλαγών της κάρτας σας. Με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζεται η παροχή πρόσβασης στις πληροφορίες μόνο στα εξουσιοδοτημένα άτομα, σύμφωνα με τις διαδικασίες επαλήθευσης του εκδότη.
Μπορείτε να βρείτε τη διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου του εκδότη της κάρτας σας στο αντίγραφο κίνησης της Visa. Ο τηλεφωνικός αριθμός μπορεί να υπάρχει και στο πίσω μέρος της ίδιας της κάρτας.
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη χρήση των προσωπικών δεδομένων σας από τη Visa, επισκεφτείτε το Κέντρο απορρήτου της Visa.
-
-
Ο εκδότης της κάρτας σας μπορεί να σας βοηθήσει να επιλύσετε θέματα σχετικά με μη εξουσιοδοτημένες συναλλαγές. Θα βρείτε τη διεύθυνση ή/και τον τηλεφωνικό τους αριθμό στο αντίγραφο κίνησης λογαριασμού της Visa κάρτας σας. Ο τηλεφωνικός τους αριθμός μπορεί να υπάρχει και στο πίσω μέρος της ίδιας της κάρτας.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις υπηρεσίες που προσφέρει η Visa για ένα επιπλέον επίπεδο προστασίας στη Visa κάρτα σας, ανατρέξτε στην ενότητα Ασφάλεια + Προστασία των Συχνών Ερωτήσεων.
-
-
Η κάθε εμπειρία πληρωμής που έχετε είναι απίστευτα σημαντική για εμάς. Οι έμποροι που χρησιμοποιούν το λογότυπο της Visa δεν έχουν το δικαίωμα να επιλέξουν εάν θα αποδεχτούν ή όχι μια κάρτα Visa για πληρωμή, εφόσον ο πελάτης ενεργεί καλόπιστα.
Η Visa έχει πάνω από 14.000 χρηματοπιστωτικά ιδρύματα πελάτες που εκδίδουν τις δικές τους κάρτες Visa και εγγράφουν εμπόρους για να τις αποδέχονται. Αυτά τα ιδρύματα καθορίζουν τους όρους και τις προϋποθέσεις για τις σχέσεις τους με τους εμπόρους και, ως εκ τούτου, χειρίζονται όλα τα θέματα εξυπηρέτησης πελατών που σχετίζονται με αυτούς.
Συνιστούμε να ενημερώσετε τον εκδότη της Visa κάρτας σας χρησιμοποιώντας τον αριθμό της υποστήριξης πελατών που εμφανίζεται στο αντίγραφο κίνησης λογαριασμού ή στο πίσω μέρος της Visa κάρτας σας. Ο εκδότης της Visa κάρτας σας έχει πρόσβαση στους ενδεδειγμένους κανόνες και κανονισμούς της Visa, καθώς και στα έντυπα γνωστοποίησης καταγγελίας πελάτη για την υποβολή καταγγελιών.
-
-
Να είστε άγρυπνοι για οποιαδήποτε μηνύματα email ζητούν προσωπικά δεδομένα—όπως κωδικούς πρόσβασης, PIN ή τον αριθμό κοινωνικής ασφάλισης σας—ή σας εκτρέπουν προς κάποιο ιστότοπο που ζητά τέτοιου είδους πληροφορίες. Αυτά τα μηνύματα μπορεί να περιλαμβάνουν την παράνομη πρακτική του «spoofing», δηλ. την πλαστογράφηση μιας διεύθυνσης email για να μοιάζει με κάποια άλλη που προέρχεται από νόμιμη επιχείρηση και διεύθυνση. Να θυμάστε ότι δεν πρέπει να στέλνετε ποτέ προσωπικά στοιχεία μέσω email. Εάν έχετε λάβει κάποιο email που πλαστογραφεί τη Visa, ειδοποιήστε μας αμέσως σχετικά με τις λεπτομέρειες του παράνομου email.
-
-
Είναι σημαντικό να γνωρίζουν οι καταναλωτές ότι η Visa δεν καλεί και δεν στέλνει email στους κατόχους καρτών για να τους ζητήσει τα προσωπικά τους στοιχεία λογαριασμού. Τα τηλεφωνικά κέντρα της Visa δεν πραγματοποιούν εξερχόμενες κλήσεις τηλεπώλησης. Οι καταναλωτές δεν θα πρέπει να απαντούν σε email ή τηλεφωνικές κλήσεις που τους ζητούν προσωπικά στοιχεία της κάρτας τους και, εάν συμβεί κάτι τέτοιο, θα πρέπει να το αναφέρουν αμέσως στις τοπικές αρχές επιβολής του νόμου, καθώς και στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που εξέδωσε την κάρτα τους. Οι κάτοχοι καρτών θα πρέπει επίσης να γνωρίζουν ότι η πολιτική μηδενικής ευθύνης της Visa όσον αφορά τις απάτες διασφαλίζει ότι δεν φέρουν ευθύνη για τυχόν μη εξουσιοδοτημένες αγορές.
-
-
Στη Visa, η κυβερνοασφάλεια αποτελεί βασικό στοιχείο των αξιών μας. Καθιερώσαμε ένα πρόγραμμα Bug Bounty για να διευκολύνουμε την ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με πιθανές ευπάθειες, να καθιερώσουμε το πεδίο εφαρμογής και τους κανόνες για τις δοκιμές ευπάθειας και να παρέχουμε έναν ασφαλή λιμένα για άτομα που ακολουθούν αυτούς τους κανόνες. Οι έγκυρες και αξιοποιήσιμες αναφορές μπορούν να απονεμηθούν ανά πολιτική προγράμματος.
Εάν η ευπάθεια που θέλετε να αναφέρετε δεν είναι επιλέξιμη για το πρόγραμμα Bug Bounty, μπορείτε να την αναφέρετε στο πρόγραμμα Υπεύθυνης Γνωστοποίησης χωρίς κίνητρα.
-
-
Εάν είστε πελάτης ή προμηθευτής που αντιμετωπίζει ή επηρεάζεται από ένα περιστατικό ασφαλείας που προκαλείται από ή μπορεί να επηρεάσει ένα προϊόν ή υπηρεσία της Visa, επικοινωνήστε μαζί μας .
Αναμονές και ειδοποιήσεις λογαριασμού
-
-
Όταν πληρώνετε στο πρατήριο, ορισμένοι εκδότες κάρτας ορίζουν μια «αναμονή» στα χρήματα των κατόχων των καρτών τους εν αναμονή του τελικού ποσού της συναλλαγής, ώστε να διασφαλίσουν ότι δεν γίνεται υπερανάληψη στους λογαριασμούς των κατόχων των καρτών τους. Οι πρατηριούχοι δεν ορίζουν αναμονές σε λογαριασμούς. Εάν έχετε ερωτήσεις για κάποια αναμονή στον λογαριασμό σας που σχετίζεται με συναλλαγή αγοράς καυσίμων, επικοινωνήστε με τον εκδότη της κάρτας σας.
Κρατήσεις λογαριασμού και ειδοποιήσεις λογαριασμού για εμπόρους καυσίμων: Η παρακράτηση από τον λογαριασμό σας μπορεί να μην γίνεται αμέσως όταν το τελικό ποσό δεν είναι γνωστό. Η Visa έχει υιοθετήσει αυτές τις διαδικασίες για την προστασία των εκδοτών, των εμπόρων και των κατόχων καρτών Visa Debit. Αυτό συμβαίνει πιο συχνά όταν προσπαθούμε να καλύψουμε τη ζήτηση των καταναλωτών για ευκολίες πληρωμής, όπως ο ανεφοδιασμός με πληρωμή στην αντλία.
Για παράδειγμα, εάν χρησιμοποιήσετε τη Visa Debit κάρτα σας σε ένα εστιατόριο, η κάρτα μπορεί να εξουσιοδοτηθεί πριν προστεθεί το φιλοδώρημα. Για αυτούς τους τύπους αγορών, οι εκδότες καρτών Visa Debit ενδέχεται να διαθέσουν χρήματα των κατόχων καρτών για να καλύψουν το εκτιμώμενο κόστος της συναλλαγής. Αυτή η διαδικασία, που είναι γνωστή ως «αναμονή», διασφαλίζει τόσο τους κατόχους των καρτών όσο και τους εμπόρους. Διασφαλίζει ότι οι κάτοχοι καρτών δεν δαπανούν περισσότερα χρήματα από αυτά που έχουν ήδη διαθέσει και οι έμποροι πληρώνονται για τη συναλλαγή. Αν και οι περισσότερες συναλλαγές έχουν αναμονή διάρκειας μικρότερης των 24 ωρών, η Visa προστατεύει τους κατόχους καρτών απαιτώντας από τους εκδότες ή τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα να καταργήσουν όλες τις αναμονές εντός 72 ωρών.
-
-
Αν και οι περισσότερες συναλλαγές έχουν αναμονή διάρκειας μικρότερης των 24 ωρών, η Visa προστατεύει τους κατόχους καρτών απαιτώντας από τους εκδότες ή τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα να καταργήσουν όλες τις αναμονές εντός 72 ωρών το αργότερο.
-
-
Ορισμένες φορές, το ποσό μιας ειδοποίησης λογαριασμού μπορεί να μην αντανακλά το τελικό ποσό, ειδικά σε εμπόρους όπου το τελικό ποσό δεν είναι γνωστό, όπως τα εστιατόρια και ο ανεφοδιασμός καυσίμων με πληρωμή στην αντλία. Το ποσό στην ειδοποίηση λογαριασμού μπορεί να μην είναι το τελικό ποσό της συναλλαγής που θα αναρτηθεί στην κίνηση του λογαριασμού σας.
-
-
Οι online κινήσεις του λογαριασμού σας μπορεί να μην δείχνουν αμέσως το τελικό ποσό της συναλλαγής, ειδικά σε εμπόρους όπου το τελικό ποσό δεν είναι γνωστό τη στιγμή της εξουσιοδότησης, όπως τα εστιατόρια και ο ανεφοδιασμός καυσίμων με πληρωμή στην αντλία. Η online κίνηση του λογαριασμού σας θα αποτυπώσει το τελικό ποσό της συναλλαγής έως την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Επωνυμία και μάρκετινγκ της Visa
-
-
Όλα τα αιτήματα χορηγιών πρέπει να αποστέλλονται γραπτώς στη διεύθυνση:
Event and Sponsorship Marketing Dept.
Visa USA
P.O. Box 8999
San Francisco, CA 94128-8999 -
-
Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για το ενδιαφέρον σας σχετικά με τη διαφήμιση της Visa, αλλά δεν είμαστε σε θέση να δεχτούμε αυτόκλητες διαφημιστικές ιδέες.
-
-
Ως υπηρεσία προς εξουσιοδοτημένους εκδότες κάρτας και Εμπόρους Visa, η Visa διαθέτει ηλεκτρονική έκδοση του λογότυπου της Visa και συνδέσμους προς ιδιόκτητους ιστότοπους της Visa. Μόνο οι εκδότες καρτών και οι έμποροι της Visa είναι εξουσιοδοτημένοι να χρησιμοποιούν τα εμπορικά σήματα της Visa. Εάν εργάζεστε για κάποιον εκδότη κάρτας ή έμπορο της Visa, επισκεφθείτε το Κέντρο Μάρκετινγκ για πληροφορίες και λήψεις του λογοτύπου της Visa.
Αποδοχή της Visa
-
-
Η Visa δεν δημιουργεί ή εξυπηρετεί λογαριασμούς εμπόρων, αλλά εάν θέλετε να αποδέχεστε τη Visa στην επιχείρησή σας, επικοινωνήστε με έναν αποδέκτη της Visa ή μάθετε περισσότερα για το πώς να γίνετε Έμπορος Visa.
- ¹Μερικά κινητά μπορεί να μην υποστηρίζουν ζωντανή συνομιλία.
- ²Σε ορισμένες χώρες ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις για κλήσεις σε αυτούς τους αριθμούς συμπεριλαμβανομένων των κλήσεων από κινητά ή τηλέφωνα ξενοδοχείων. Η Visa δεν φέρει ευθύνη για τυχόν χρεώσεις. (Οι κλήσεις στην εξυπηρέτηση πραγματοποιούνται με χρήση του τοπικού χειριστή.) Εάν έχετε προβλήματα ακοής και βρίσκεστε στις ΗΠΑ, καλέστε το 1-800-TDD-1213 (για τον Καναδά: 1-305-278-4285 και άλλες χώρες/περιοχές: 1-512-865-2002.)