Τι είναι το Visa Sensory Branding;
Όταν εγκρίνεται μία συναλλαγή με Visa, θα ενεργοποιήσει μία απεικόνιση, μία δόνηση με ήχο και τεχνολογία αφής κατά περίπτωση. Αυτό βοηθά στην ενίσχυση της εμπειρίας πληρωμής του πελάτη. Καθώς εξελίσσονται οι μέθοδοι πληρωμής, το sensory branding διαβεβαιώνει τον καταναλωτή ότι η αγορά που έκανε με τη Visa έχει εγκριθεί.
Το Visa Sensory Branding χρησιμοποιεί την όραση, τον ήχο και τη δόνηση κατά περίπτωση για να διασφαλίσει ότι μία αγορά με Visa έχει εγκριθεί.
Ανακαλύψτε τα πλεονεκτήματα
Το Visa Sensory Branding επιτρέπει στους καταναλωτές να γνωρίζουν ότι η αγορά με Visa έχει εγκριθεί. Παρέχει στους εμπόρους μία λύση πληρωμής που τους εξασφαλίζει την διάκριση από τον ανταγωνισμό.
Γρήγορες και εύκολες πληρωμές
Κάντε τις πληρωμές πιο εύκολες. Το 87 τοις εκατό συμφώνησαν ότι η συναλλαγή τους ήταν γρήγορη και ευέλικτη.¹
Καινοτομία επωνυμίας
Δημιουργήστε εντύπωση που διαρκεί. Το 82 τοις εκατό των χρηστών συμφώνησαν ότι η εμπειρία πληρωμής ήταν καινοτόμα. ¹
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016
Μία νέα ευκαιρία για την επιχείρησή σας
Ενσωματώστε το Visa Sensory Branding στην λύση πληρωμής. Προσφέρει το πλεονέκτημα που ψάχνετε και παρέχει νέες ευκαιρίες.
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016
Ενσωμάτωση του Visa Sensory Branding
Εξερευνήστε τα εργαλεία και τις πηγές του Visa Sensory Branding. Σχεδιάστηκαν για να σας βοηθήσουν να προσθέσετε το sensory branding απρόσκοπτα στη λύση πληρωμής.
SDK
Ενσωμάτωση για iOS, Android και διαδίκτυο. Τα Visa Sensory Branding SDK περιέχουν μόνο προηγμένα αρχεία απεικόνισης, ήχου και τεχνολογίας αφής. Η εξατομίκευση περιλαμβάνει χρώματα, μεγέθη, ήχους και τεχνολογία αφής.
Τοπική ενσωμάτωση
Εργαλεία σχεδιασμού και χαρακτηριστικά απεικόνισης είναι επίσης διαθέσιμα. Τα χαρακτηριστικά εξατομικεύονται για τη δική σας λύση πληρωμής.
Απαιτήσεις Ψηφιακού Σήματος της Visa
Μάθετε πώς να ενσωματώσετε τα υποχρεωτικά στοιχεία του σήματος της Visa στις ψηφιακές σας εμπειρίες πληρωμής. Μπορείτε να διασφαλίσετε ότι η δύναμη του σήματος Visa θα σας υποστηρίξει για να είστε συγχρονισμένοι με την καινοτομία, διατηρώντας τις σχέσεις σας και δίνοντας τη δυνατότητα στο κοινό σας να βρίσκονται όπου επιθυμούν.
Ερωτήσεις + απαντήσεις
Λάβετε απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις.
-
Και τα τρία χαρακτηριστικά του Visa Sensory Branding (ήχος, απεικόνιση και δόνηση τεχνολογίας αφής) συνεργάζονται για να επιβεβαιώσουν μία συναλλαγή Visa, και θα πρέπει να συμπεριληφθούν όταν υποστηρίζονται από τον εξοπλισμό πληρωμής.
-
Το Visa Sensory Branding θα πρέπει να αρχίσει αμέσως μετά από μία εγκεκριμένη συναλλαγή με Visa με επαναφορτιζόμενη Prepaid κάρτα, ή με Visa Debit ή με πιστωτική κάρτα Visa.
-
Ναι. Η εμπειρία του πελάτη θα πρέπει να είναι σταθερή ανεξάρτητα από το είδος της κάρτας Visa που χρησιμοποιείται.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Visa Sensory Branding, στείλτε μας email στο [email protected].