Η εμπειρία πληρωμής μόλις βελτιώθηκε

Με τόσους νέους τρόπους πληρωμής, το Visa Sensory Branding παρέχει σταθερότητα και εμπιστοσύνη στην εμπειρία πληρωμής για τις εγκεκριμένες συναλλαγές με Visa.

Τι είναι το Sensory Branding;

Το Visa Sensory Branding είναι μία σύνθεση από ψηφιακά χαρακτηριστικά επωνυμίας που χρησιμοποιεί την απεικόνιση, τον ήχο και τη δόνηση τεχνολογίας αφής κατά περίπτωση για να βεβαιώσει ότι μία συναλλαγή με Visa έχει εγκριθεί.

A smartwatch, a laptop, a smartphone, and a sales terminal all showing a circle with a checkmark in it and the word Approved below.

Τι να περιμένετε κατά τις συναλλαγές

Μετά από μία εγκεκριμένη συναλλαγή με Visa, ο καταναλωτής λαμβάνει έναν ήχο, μία απεικόνιση ή, για ενεργοποιημένες συσκευές, όπως τα smartphones, μία δόνηση τεχνολογίας αφής. Σε έναν κόσμο με νέες τεχνολογίες πληρωμών, αυτά τα μηνύματα αυξάνουν την εμπιστοσύνη του καταναλωτή όταν πληρώνει με Visa.¹


Η εμπειρία πληρωμής αλλάζει

Η αισθητηριακή εμπειρία παρέχει ακόμα ένα επίπεδο επιβεβαίωσης για τις εγκεκριμένες συναλλαγές με Visa.

Security represented by lock illustration.

Ασφάλεια

Κάντε τις αγορές σας με εμπιστοσύνη. Τα μηνύματα του Visa Sensory Branding διασφαλίζουν τις εγκεκριμένες συναλλαγές με Visa.

Speed represented by stopwatch illustration.

Ταχύτητα

Απολαύστε την άνεση της γρήγορης αγοράς. Η εμπειρία Visa Sensory Branding διαρκεί λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο.¹

Trust represented by shield illustration.

Εμπιστοσύνη

Διασφαλίστε τις πληρωμές σας μέσω του αξιόπιστου παγκόσμιου δικτύου της Visa.